Ponad 2000 budowlańców przeszkolonych w Miasteczku SILKA YTONG

Dodano: 12/05/2011
W ramach Miasteczka Akademia Murowania Silka Ytong zostało zorganizowane bezpłatne i profesjonalne szkolenie, w którym udział wzięło ponad 2200 wykonawców oraz uczniów szkół licealnych i zawodowych o profilu budowlanym. Strona www.akademiamurowania.pl w czasie dwóch miesięcy posiadła ponad 11000 aktywnych użytkowników. Głównym celem imprezy było propagowanie wiedzy w zakresie budowy domów.

W dniu 8 kwietnia rozpoczęła się Akcja Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG w ramach targów, MUREXPO w Warszawie zaś jej uroczyste zakończenie nastąpiło 9 maja w Olsztynie. Program imprezy objął 12 miast z całego kraju: Toruń, warszawę, Kielce, Łódź, Katowice, Kraków, Wrocław, Opole, Szczecin, Gdańsk, Poznań oraz Olsztyn. Goście mieli okazję zwiedzić Strefę Edukacji, gdzie miejsce miały konsultacje z ekspertami SILKA YTONG oraz liczne prezentacje dla szkół czy szkoleń dla wykonawców.

Według przeprowadzonych pośród wykonawców ankiet jasno wynika, ze ci planują ponowny udział w kursach i pokazach organizowanych przez YTONG i SILKA. Elementy szkolenia spotkały się z ogromną przychylnością i zostały pozytywne ocenione.

Uczestnicy i goście imprezy mieli okazję zobaczyć, w jaki sposób odbywa się murowanie w technologii SILKA YTONG „na żywo”. Wielu z nich stwierdziło, że Miasteczko Akademia Murowania, SILKA YTONG pozwoliło im podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Na szczególną uwagę zasługiwała także specjalnie zaprojektowana ciężarówka - Promo Truck.

Miasteczko Akademia Murowania SILKA YTONG odwiedzili także architekci, firmy handlowe, inwestorzy, media i studenci. Cieszył fakt, ze także wielu gości indywidualnych przybywało, aby uzyskać odpowiedź na frapujące pytania dotyczące projektów i materiałów budowlanych. Dodatkową atrakcją dla najmłodszych uczestników imprezy były zabawy w bezpiecznym i dużym namiocie.

Zdaniem Moniki Mychlewicz, dyrektora marketingu XELLA POLSKA impreza była niezwykle trafionym pomysłem „Nowatorski, jak na polski rynek budowlany, pomysł Miasteczka okazał się strzałem w dziesiątkę. Sukcesem okazała się również frekwencja - przez 25 dni akcji zgromadziliśmy społeczność liczącą ponad 2 tysiące profesjonalistów z branży budowlanej z całej Polski. - Najbardziej budujące jest jednak to, że odwiedzający Miasteczko byli usatysfakcjonowani naszą ofertą, zarówno ze względu na wysoki poziom szkoleń, jak i jakość naszych technologii”.

  

 

Źródło: Xella Polska